Konica Minolta presenteert het Genius-platform voor bedrijfs proces- en printmanagement

Zaventem, 23 november 2017 - Het nieuwe Genius-platform van Konica Minolta maakt het mogelijk om geoptimaliseerde bedrijfsprocessen, zoals document-, print- en apparatuurbeheer in één toepassing samen te voegen. Het Genius-platform bestaat uit de producten GeniusMFP (managed print services) en GeniusBPM (Business Process Management). Met de toepassing GeniusMFP kan de gehele afdrukomgeving centraal worden aangestuurd. GeniusBPM zorgt ervoor dat met de hand uitgevoerde routineprocessen samenkomen in geautomatiseerde workflows.        

„ Organisaties zijn in toenemende mate aangewezen op geautomatiseerde bedrijfsprocessen. Deze zijn cruciaal voor het voortbestaan van ondernemingen. Beide toepassingen van het Genius-platform bieden gebruikers een automatiseringsoplossing aan die zowel interne arbeids- als afdrukprocessen integraal optimaliseert. Voor gebruikers en IT-beheerders worden dagelijkse kantoorwerkzaamheden eenvoudiger, en kosten voor de IT-infrastructuur dalen“, zegt Patrik Thomas, Product Manager Office & Services bij Konica Minolta Business Solutions Belgium.

Met de op Java gebaseerde toepassing GeniusBPM kunnen willekeurige bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd. Of het nu om reiskosten, salarisafrekening of facturaties gaat, tijdrovende met de hand uitgevoerde handelingen worden in efficiënte digitale workflows gecombineerd.   

GeniusMFP is een oplossingspakket voor authenticatie, Follow-Me-Printing, scanrouting en accounting. Het bestaat uit acht flexibel te combineren modules. De oplossing is willekeurig aan te passen en voldoet aan de meest uiteenlopende eisen die aan het afdrukbeheer en de systeembewaking worden gesteld. Gebruikers van de afdruksystemen kunnen onafhankelijk van de fabrikant een uniforme user interface gebruiken. IT-beheerders hoeven slechts met één softwarepakket te werken.

Het Genius-platform is geschikt voor kleine, middelgrote, maar ook grote IT-infrastructuren. Het aanpasbare bedieningsinterface van de oplossing is bewust georiënteerd op het ontwerp van gangbare smartphones en tablets. De menustructuur op de MFP is in meerdere talen beschikbaar.

 

Over Konica Minolta Business Solutions (Belgium) NV

Konica Minolta Business Solutions (Belgium) NV is gevestigd in Zaventem (Brussel, België) en is een dochteronderneming van Konica Minolta Inc., in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf. Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D. Met wereldwijd meer dan 43.300 werknemers (stand juni 2016) realiseerde Konica Minolta, Inc. Een netto-omzet van circa 7,8 miljard euro in het boekjaar 2015-16.

Surf naar www.konicaminolta.be  en  www.konicaminolta.eu  voor meer informatie over de onderneming.

Voor afbeeldingen van de producten gaat u naar www.konicaminolta-images.eu.                               

Termen en productnamen kunnen handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren en worden hierbij erkend.

 

Voor meer informatie over Konica Minolta Business Solutions:

Janice Mathues – Marketing Expert

Corporate Communications Cluster West

Tel: +32 (0)2 717 09 69

Over Progress Communications België

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

Naar de press kits
×

Select country