Destiny wint ‘Most Sustainable Growth’-award op de ‘Deloitte 2017 Technology Fast 50’

Zaventem, 16 november 2017 – Destiny, de onafhankelijke Belgische aanbieder van cloudcommunicatie-oplossingen voor innovatieve ondernemingen, heeft de ‘Most Sustainable Growth’-award gewonnen op de ‘Deloitte 2017 Technology Fast 50’. De prijs ging naar Destiny omwille van zijn groeipercentage de afgelopen vijf jaar. De aankondiging gebeurde tijdens de ‘Technology Fast 50’-ceremonie in Brussel op 14 november 2017.

De ‘Technology Fast 50’-competitie is een jaarlijkse selectie van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven met hoofdzetel in België. Deelnemers aan de Technology Fast 50 worden beoordeeld op ontwikkelde en toegepaste technologie. Een belangrijk criterium om de Fast 50-lijst te halen, is een grote toenemende omzetgroei.

271071 destiny d453df original 1517325354

Daan De Wever, oprichter van Destiny: “We zijn vereerd met deze erkenning. Sinds onze oprichting in 2008 kenden we elk jaar een sterke omzetgroei. Na vijf opeenvolgende nominaties en 2 overwinningen in de categorie internet, media en telecom in de Fast 50-lijst is deze award een mooie erkenning voor onze blijvende inspanningen van de afgelopen jaren.”

Voor Destiny is dit nog maar het begin: “We blijven uiteraard de komende weken en maanden verder investeren in onze groei, met als focus flexibele en schaalbare cloudcommunicatie-oplossingen. We willen onze klanten en partners verder mee helpen voorbereiden op de digitale uitdagingen van morgen”, besluit Daan De Wever.

Over Destiny

Destiny, opgericht in 2008, is een aanbieder van cloudcommunicatie-oplossingen en richt zich vooral op innovatieve ondernemingen. Met 100 medewerkers en een jaaromzet in 2016 van 28 miljoen euro groeide het telecombedrijf uit tot de snelst groeiende B2B-telecomspeler in België. Met het Destiny-cloudinteractieplatform kunnen bedrijven vanop elke plaats en met elk toestel efficiënter communiceren, aangezien telecom en IT naadloos in elkaar overvloeien in de achterliggende architectuur. Daardoor biedt Destiny zeer flexibele en schaalbare oplossingen aan die perfect aangepast zijn aan de huidige behoeften van de klant, én aanpasbaar zijn aan toekomstige behoeften. Het eigen Destiny-netwerk garandeert snelheid en doorgedreven service voor de meer dan 2.700 professionele klanten, waaronder gereputeerde bedrijven zoals Katoennatie, Cevora, McDonalds, Standaard Boekhandel, Ecover, ZEB, Antargaz, Gabriels en Würth.

Over Progress Communications België

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
Naar de press kits
×

Select country