Domo Elektro brengt kwalitatieve koeltoestellen voor betaalbare prijzen op de markt

De expert in klein huishoudelektro breidt zijn assortiment uit met achttien koelkasten, koelkasten met vriescombinatie, diepvriezers en wijnkoelers

Herentals, 9 november 2017 – Domo Elektro, de Belgische expert in klein huishoudelektro, breidt zijn gamma uit met kwalitatieve koelkasten, koelkasten met vriescombinatie, diepvriezers en wijnkoelers. Met dit nieuwe, uitgebreide assortiment – in het totaal achttien koeltoestellen – wil Domo de consument kwalitatieve toestellen aanbieden voor een betaalbare prijs.

Het vlaggenschip van de nieuwe Domo Elektro-koeltoestellen is de koelkast met vriescombinatie D0919, een retro koelkast in crème, zwart of grasgroen. Met een inhoud van 252 liter, het energielabel A++ en een geluidsniveau van 40 dB is de koelkast met vriescombinatie dé blikvanger in de keuken. Dit hippe model beschikt verder over mechanische temperatuurcontrole en over vier glazen leggers, een groenteschuif, vier deurrekjes, een transparante eierhouder en een legger in de diepvriezer.

“Goede en mooie koeltoestellen zijn over het algemeen heel prijzig. Met Domo Elektro gaan we voor een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding”, zegt Luc Bombeeck, Sales Director MDA bij Domo. “Onze focus is om kwaliteit betaalbaar te maken voor consumenten. Met de lancering van de achttien koeltoestellen hebben klanten de keuze uit koelkasten, koelkasten met vriescombinatie, diepvriezers en wijnkoelers. Er is altijd wel eentje die perfect bij hun huidige levensstijl past.”

Uitgebreid assortiment

De kleinste koelkast beschikt over een capaciteit van 46 liter, perfect voor studenten die een klein kot hebben. De grootste Amerikaanse koelkast heeft op zijn beurt dan weer een inhoud van maar liefst 527 liter. Het assortiment diepvriezers bestaat uit vier diepvriezers, waaronder een diepvrieskist voor grote gezinnen. Wijnliefhebbers hebben dan weer de keuze uit twee wijnkoelers die perfect in de keuken te integreren zijn.

271096 domo%20koelkast 5f1ef6 original 1517391965

Retrokoelkast DO919 (crème, zwart of grasgroen) – adviesverkoopprijs: 499,95 euro

Kleine koelkast DO906K – adviesverkoopprijs: 149,95 euro

Amerikaanse koelkast DO930SBS – adviesverkoopprijs: 899,95 euro

Over Domo

Domo Elektro, de expert in klein huishoudelektro, is voornamelijk actief in de Benelux, Frankrijk, Duitsland en Tsjechië. Het Belgische familiebedrijf – dat in dertig jaar tijd uitgroeide tot een belangrijke speler op de Belgische elektromarkt – bestaat uit een team van 47 dynamische medewerkers. Door de nauwe samenwerking tussen de verschillende afdelingen biedt Domo Elektro klanten naast een breed en innovatief gamma van meer dan 300 producten ook een professionele dienst na verkoop. Dankzij de gunstige ligging van het hoofdkantoor in Herentals, voorziet Domo Elektro zijn klanten van een ‘just-in-time-levering’. De firma beschikt over een opslagcapaciteit van 17.000 vierkante meter. Domo Elektroproducten zijn verkrijgbaar bij de betere elektro- en huishoudspeciaalzaak. Bezoek ook onze website www.domo-elektro.be of vind ons leuk op Facebook.  

Over Progress Communications België

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

Naar de press kits
×

Select country