Destiny wint ‘Trends Gazelle Vlaams-Brabant’

Zaventem, 8 februari 2018 – Destiny, de onafhankelijke Belgische aanbieder van cloudcommunicatie-oplossingen voor innovatieve ondernemingen, heeft de ‘Trends Gazelle’-award in de wacht gesleept in de categorie middelgrote bedrijven in Vlaams-Brabant. Voor Destiny is het een erkenning voor de forse en continue groei van het ICT-bedrijf. De Trends Gazellen bekronen bedrijven met een forse groei in omzet, personeel en toegevoegde waarde en werden dit jaar voor de zeventiende keer georganiseerd.

274431 destiny1 de9b9c large 1520520824

Het economische weekblad Trends maakt met de Trends Gazellen ieder jaar een rangschikking van de snelst groeiende bedrijven van België, onderverdeeld per provincie. Die bedrijven vormen een integraal onderdeel van het Belgische economische landschap en de winnaars zijn stuk voor stuk competitieve ondernemingen die het ondernemingsklimaat in hun regio positief beïnvloeden. Het zijn krachtbronnen van innovatie en werkgelegenheid die een inspirerend rolmodel zijn voor andere bedrijven.

Daan De Wever, oprichter en sinds 2015 CEO van Destiny, is in de wolken met de award van Trends: “We zijn vereerd met deze erkenning. Sinds onze oprichting in 2008 kenden we elk jaar een sterke omzetgroei. Destiny begon als pure telecomspeler, maar later verruimden we onze focus en vandaag positioneren we ons als een echte scale-up die een intelligente brug slaat tussen IT en telecom. Ons doel is om bedrijven toegang te geven tot data en ze op een slimme manier en vanuit de cloud te laten communiceren. Tegelijk helpen we ook onze partners om hun business model te vernieuwen, zodat ze competitief blijven ten opzichte van de grote jongens.”

Duurzaam ondernemen

Destiny wil niet alleen op een duurzame manier ondernemen, ook implementeert het binnen het hele bedrijf een duurzaamheidscultuur – en dat met bijna honderd medewerkers. De Wever: “Het aantal medewerkers nadert stilaan de kaap van honderd. In onze sector is het niet makkelijk om de juiste profielen aan te trekken. Destiny profileert zich dan ook een tikkeltje anders: we hebben veel aandacht voor het welzijn van onze medewerkers en doen ons best om een stimulerende omgeving te creëren. Ons doel is het creëren van een duurzame bedrijfscultuur, waarin mensen centraal staan.”

Destiny sloot het boekjaar 2017 af met een omzetcijfer van 28 miljoen euro. Dit jaar mikt het bedrijf op 50 miljoen euro. “De organische groei bedraagt ongeveer 20 procent. Daarnaast zijn we momenteel volop aan het onderhandelen over een buitenlandse overname”, besluit De Wever.

Over Destiny

Destiny, opgericht in 2008, is een aanbieder van cloudcommunicatie-oplossingen en richt zich vooral op innovatieve ondernemingen. Met bijna 100 medewerkers en een jaaromzet in 2017 van 28 miljoen euro groeide het telecombedrijf uit tot de snelst groeiende cloud- en telecomspeler in de B2B markt in België. Met het Destiny-cloudinteractieplatform kunnen bedrijven van op elke plaats en met elk toestel efficiënter communiceren, aangezien telecom en IT naadloos in elkaar overvloeien in de achterliggende architectuur. Daardoor biedt Destiny zeer flexibele en schaalbare oplossingen aan die perfect zijn aangepast aan de huidige behoeften van de klant, én aanpasbaar zijn aan toekomstige behoeften.

Het eigen Destiny-netwerk garandeert snelheid en doorgedreven service voor de meer dan 4.500 professionele klanten, waaronder gereputeerde bedrijven zoals Cevora, Ecover, Gabriëls, Katoen Natie, McDonald’s, Standaard Boekhandel, Würth en ZEB.

Over Progress Communications België

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
Naar de press kits
×

Select country