Konica Minolta's Solutions door Keypoint Intelligence uitgeroepen tot “2018 Document Imaging Software Line of the Year”

Zaventem, 15 februari 2018 - Keypoint Intelligence, 's werelds toonaangevende autoriteit op het gebied van imagingsoftware, -hardware en -diensten heeft Konica Minolta Business Solutions uitgeroepen tot "2018 Document Imaging Software Line of the Year". De prestigieuze onderscheiding werd toegekend na een intensieve analyse van de portfolio's van verschillende internationale OEM's voor document imaging door analisten in het Buyers Lab van Keypoint Intelligence. De onderscheiding is een erkenning van Konica Minolta’s uitgebreide portfolio van in-house softwareoplossingen en haar uiterst succesvolle ecosysteem met het aanbod van derden. In de toetsing door Buyers Lab behaalde Konica Minolta de hoogste score vergeleken met andere OEM's in de categorieën: Capture and Workflow, Document Management en Device Management. De Solutions werden zowel qua omvang als prestaties beschreven als "ongeëvenaard".

“Tijdens ons onderzoek werd duidelijk dat Konica Minolta Business Solutions een zeer divers portfolio biedt met softwareoplossingen die zijn ontwikkeld door eigen teams en de ISV's van derden. In combinatie met de goed ontworpen en gebruiksvriendelijke bizhub MarketPlace heeft Konica Minolta naar onze mening de juiste uitgangspositie om tegemoet te komen aan de documentgerichte behoeften van zowel het bedrijfsleven in het algemeen als belangrijke verticale sectoren waaronder de gezondheidszorg, onderwijsmarkt en financiële dienstverlening", zegt Jamie Bsales, Director of Software Analysis bij Keypoint Intelligence. In een toelichting op de ondersteuning en service aan Konica Minolta's klanten, merkt Bsales op: “Nog belangrijker is dat de onderneming over de expertise beschikt om deze oplossing te implementeren en deze continu te ondersteunen, zodat het klanten nooit ontbreekt aan competente assistentie, mocht zich een probleem voordoen."

De Buyers Lab Line of the Year award wordt jaarlijks uitgereikt aan de document imaging OEM die het krachtigste portfolio met oplossingen biedt voor een reeks aan softwarecategorieën, waaronder Capture and Workflow, Document Management, Output Management en Device Management. In de toelichting op de onderscheiding benadrukten de analisten van Buyers Lab een aantal van Konica Minolta's softwarepakketten, waaronder het Dispatcher Phoenix scan/workflow-platform, een geavanceerde oplossing voor documentregistratie/-verwerking/-distributie die het mogelijk maakt tijdbesparende workflows op te zetten die volledig zijn aan te passen aan de behoeften van de klant.

De analisten besteedden ook aandacht aan het sterke aanbod van oplossingen voor printbeheer afkomstig van gerenommeerde ISV-partners, het brede assortiment aan apps en aanpasbare gebruikersinterfaces van MFP's dat beschikbaar is via de online bizhub portal MarketPlace en de verticale marktexpertise en oplossingen op maat voor de belangrijkste sectoren.

“Wij zijn zeer vereerd met deze onderscheiding”, zegt Olaf Lorenz, General Manager van de International Marketing Division bij Konica Minolta Business Solutions Europe. “Dit is een erkenning van de meerwaarde die onze oplossingen voor het scannen en beheren van documenten bij onze klanten creëren - het verhoogt de efficiëntie van hun bedrijfsprocessen en workflows. De award toont de verdiensten van een intensieve samenwerking met onze klanten om onze oplossingen te ontwikkelen. De gezamenlijke aanpak is essentieel gebleken voor ons succes als we kijken naar het leveren van kwalitatief hoogwaardige oplossingen voor de uiteenlopende Europese markten."

Over Konica Minolta Business Solutions (Belgium) NV

Konica Minolta Business Solutions (Belgium) NV is gevestigd in Zaventem (Brussel, België) en is een dochteronderneming van Konica Minolta Inc., in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf. Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D. Met wereldwijd meer dan 43.300 werknemers (stand juni 2016) realiseerde Konica Minolta, Inc. Een netto-omzet van circa 7,8 miljard euro in het boekjaar 2015-16.

Surf naar www.konicaminolta.be en www.konicaminolta.eu voor meer informatie over de onderneming. Voor afbeeldingen van de producten gaat u naar www.konicaminolta-images.eu. Termen en productnamen kunnen handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren en worden hierbij erkend.

Over Progress Communications België

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

Naar de press kits
×

Select country